تجربه‌ی معجزه با

طب سوزنی

با استفاده از طب سوزنی می توان بسیاری از بیماری ها را درمان کرد. اگر چه طب سوزنی از دیرباز مورد توجه بشر بوده بوده است ولی تحقیقات علمی که در سال های اخیر انجام شده است کارایی آن را تایید و سبب محبوبیت بیشتر این نوع از روش های درمانی شده است.

معرفی طب سوزنی

طب سوزنی چیست و چه کارایی دارد؟ در این بخش از مقاله در نظر داریم اطلاعات جامع و کاملی در مورد طب سوزنی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. به منظور بهره مندی مطلوب از این روش درمانی پیشنهاد می شود که دانش و اطلاعات خود را در مورد این روش درمانی افزایش دهید، در این صورت می توانید به استرس ناشی از بکارگیری آن پایان دهید.

طب سوزنی درد خاصی ندارد ولی ممکن است بعد از پایان یافتن دوره ی درمان، پوست فرد دچار التهاب گردد که در یک بازه ی زمانی ‌بهبود خواهد یافت. برای بهبودی زخم های خفیف ایجاد شده از به کارگیری هرگونه کرم موضعی به صورت خودسرانه خودداری کنید، زیرا ممکن است کارایی این روش از بین رود.

در جلسه ی مشاوره ای که تشکیل می شود حتما سوالات خود را بپرسید و اطلاعات کافی در مورد مراقبت های بعدی به دست آورید. طب سوزنی قدمت چندین ساله دارد، بشر از دیرباز با این روش به منظور درمان بیماری های مختلف آشنا بوده است. تثبیت شدن نتایج مطلوب از به کارگیری آن نیز از عوامل مهم گسترش این روش درمانی در سراسر جهان می باشد، امروزه در کشورهای مختلف جهان از آن به عنوان یک راهکار درمان مکمل و یا تکمیلی استفاده می شود. فواید این روش در مقایسه با عوارض احتمالی آن بسیار زیاد است با همین دلیل ارزش امتحان را دارد. گفتنی است که یک پزشک متخصص و با تجربه به راحتی می تواند عوارض آن را مهار کند.

کاربرد طب سوزنی

طب سوزنی برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.این روش درمانی هم می تواند با عنوان یک راهکار درمانی کامل و هم روش درمان مکمل معرفی شود. با توجه به نتایج درخشانی که در اثر استفاده از طب سوزنی به دست آمده است، افراد با اطمینان بیشتری آن را در اولویت خود قرار می دهند.

طب سوزنی برای درمان:

درمان درد کم

گرفتگی های ناشی از قاعدگی

درمان آسم

کاهش درد زایمان

درمان فیبرومیالژیا

درمان سردرد و البته میگرن مزمن

درمان درد ناشی از گرفتگی عضلات

درمان درد ناشی از آرتروز

درمان مشکل سندرم کارپال تونل

درمان اعتیاد به مواد مخدر

درمان مشکلات بعد از سکته مغزی

کاهش و یا درمان درد دندان

فواید طب سوزنی

در طب سوزنی ، هیچ گونه داروی شیمیایی تزریق نمی شود و بیمار موظف به استفاده ی هیچ ماده ی دیگری برای بهبودی نیست. از مهمترین فواید استفاده از طب سوزنی می توان:

• هزینه ی درمان کم
• عدم وجود هیچ گونه خطر
• داشتن کمترین عوارض احتمالی
• موفقیت بالا
• سازگاری بیشتر
• مشاهده ی نتایج درخشان در همان جلسات اولیه

تحقیقات علمی بسیاری در مورد این روش درمانی در برهه های مختلف انجام شده است، هر کدام از آنها عملکرد مطلوب این روش را تایید می کند. استفاده از این راهکار درمانی تداخل خاصی با سایر روش ها ندارد، به همین دلیل به راحتی قابل استفاده است. بیمارانی که استفاده از داروهای مسکن برای آنها کار ساز نیست و یا علاقه ای به مصرف این نوع از داروها ندارند می توانند از طب سوزنی به عنوان یک گزینه ی درمان مناسب استفاده کنند. به منظور به کار گیری طب سوزنی می توانید با شماره های موجود با ما در تماس باشید. جلسه ی درمانی با توجه به بیماری موجود در نظر گرفته می شود. اطلاعات کامل نیز در مورد مراقبت های لازم در اولین جلسه در اختیار شما قرار می گیرد.هزینه ی درخواستی برای طب سوزنی با توجه به تعداد جلسات و البته پارامترهای مختلف متفاوت می باشد،که بر آورد کاملی از قیمت در اختیار شما قرار داده می شود.

باید و نبایدهای در مورد طب سوزنی

به کار گیری از طب سوزنی عاری از عیب نیست. این روش برای برخی از افراد محدودیت خاصی دارد، به همین دلیل در جلسه ی مشاوره، پزشک معالج سعی می کنید اطلاعات کاملی در مورد سابقه ی بیماری های فرد به دست آورد. حتما اطلاعات دقیقی را ارائه دهید در غیر این صورت ممکن است سلامتی خود را به طور جدی به خطر بیندازید. در این روش صورت های نازکی به داخل پوست نفوذ می کند و از این طریق می توان آدم توازن انرژی را از بین ببرد. نحوه ی بکارگیری سوزن و اعمال آنها در ناحیه ی مد نظر باید با در نظر گرفتن احتیاط های لازم انجام شود.

کلینیک مشتری مفتخر آن است که به عنوان یکی از معتبرترین مراکز درمانی با طب سوزنی در خدمت شما عزیزان باشد. ما از پزشکان معالج باتجربه و متخصص بهره مند هستیم.اصول های بهداشتی به طور کامل زیر نظر کارشناسان ما بررسی می گردد، زیرا یکی از مهمترین عوارض این روش، بیماری های عفونی می باشد که در اثر اجرا نشدن همه ی احتیاط های بهداشتی به وجود می آید.

تاکید می شود که مراکز معتبر و مطمئنی را برای بهره مندی از فواید طب سوزنی هدف قرار دهید، زیرا کلاهبرداران بسیاری به منظور کسب سود بیشتر می توانند سلامت بسیاری از افراد را به خطر بیندازند. ما به اندازه ی یک تماس تلفنی با شما فاصله داریم، همین اکنون اقدامات رزرو را نهایی کنید تا به دردهای مزمن با بکارگیری روش سودمند و بی خطر پایان دهید. در جلسه ی مشاوره اطلاعات کامل در مورد این روش و توصیه های لازم در اختیار شما قرار داده می شود که برای بیماران بسیار سودمند خواهد بود.