رفلکس تراپی

با استفاده از رفلکس تراپی می توانید به دردهای مزمن و بسیاری از بیماری ها بدون استفاده ی هیچ گونه داروی مسکن ، پایان دهید. این روش یک روش درمانی سنتی است که مورد تایید تحقیقات مدرن نیز قرار گرفته است. برای رزرو وقت مشاوره و بهره مندی از مزایای رفلکس تراپی می توانید همین اکنون با ما با شماره های موجود در تماس باشید.

معرفی رفلکس تراپی

رفلکس تراپی چیست و چه کاربردی دارد ؟ اگر چه روش های درمانی از جمله داروهای شیمیایی و جراحی های مختلف توانسته اند در سراسر جهان به طور عمده توسط پزشکان مورد استفاده قرار می گیرند، ولی هر کدام از آنها دارای معایب خاص می باشند به همین دلیل در سال های اخیر به کارگیری روش های درمانی طبیعی و کم عارضه توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کرده است. در ادامه در نظر داریم اطلاعات جامعی در مورد این روش در اختیار شما قرار دهیم.

کلینیک مشتری با بهره مندی از کارشناسان حرفه ای در این زمینه در خدمت شما عزیزان است به منظور بهره مندی از خدمات رفلکس درمانی میتوانید همین اکنون با شماره های موجود با ما در تماس باشید. همکاران ما جلسه ی مشاوره و درمانی خاصی را برای شما مشخص خواهند کرد. در اولین جلسه می توانید اطلاعات کلی در مورد مراقبت های اولیه و بعدی به دست آورید. با ما داشتن تن سالم را تجربه کنید. روش های درمانی که در کلینیک مشتری مد نظر میباشد مورد تایید بسیاری از انجمن ها بوده و مهمترین مزیت آنها این است که نیازی به جراحی و یا استفاده ی طولانی مدت داروهای مسکن نیست.

رفلکس تراپی که از آن به عنوان بازتاپ تراپی نیز یاد می شود. یک روش درمانی سنتی است که به دلیل ارائه ی نتایج درخشان و موفق توانسته است مورد تایید تحقیقات مدرن نیز قرار گیرید. بررسی های علمی مختلفی به منظور سنجش کارایی این روش مد نظر گرفته شده است و هر کدام از آنها نیز به گونه کارایی این روش را اثبات کرده اند.

کاربرد رفلکس تراپی

رفلکس تراپی شامل اعمال نیرو و فشار به بخش های خاص بدن می باشد که بیمار احساس درد دارد. این فشار اعمال شده باید به گونه ی خاص و در نظر گرفتن اصول های مختلف مد نظر قرار گیرد زیرا هرگونه سهل انگاری می تواند سلامت فرد را به خطر بیندازد. نورون های سیستم عصبی که در امتداد بدن جریان دارد تحت تاثیر ماساژ در رفلکس تراپی به گونه ای درد موجود در بخش های مختلف بدن را از بین می برد. دلیل این امر به طور کامل شناخته نشده است ولی آنچه پیدا می باشد این است که با حرکات به ظاهر ساده و ماساژ ویژه می توان گام موثری در از بین بردن درد و البته درمان بیماری های مختلف برداشت. روش رفلکس درمانی نه تنها برای درمان بیماری های ساده بلکه روشی برای درمان بیماری هایی چون سرطان و دیابت و البته بیماری های قلبی نیز می باشد. اعمال فشار به برخی از بخش های بدن، درد مشابه به آن را در بخش های بعدی بدن کاهش می دهد.

برگشت بینایی

درمان ام اس

درمان درد آرنج

درمان سی پی

عوارض رفلکس تراپی

رفلکس تراپی یک روش درمانی کاملا بی خطر می باشد. عوارض جانبی خاصی نیز از ان ثبت نشده است ولی برخی از کارشناسان بر این باورند که اگر پزشک معالج اصول رفلکس درمانی را به طور کامل نداند و یا تجربه ی لازم در این مورد را نداشته باشد ممکن است سلامتی فرد به خطر بیفتد، به همین دلیل به طور جدی تاکید می شود که به منظور بهره مندی از مزایای رفلکسوتراپی حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. یک پزشک معالج با تجربه به راحتی می تواند هرگونه عوارض احتمالی را از بین ببرد.

در رفلکس تراپی انتظار نداشته باشید که در همان جلسه ی اول بیماری و درد موجود به طور کامل از بین رود. با توجه به شدت بیماری معمولا پزشک تعداد جلسات خاصی را برای شما تعیین خواهد کرد، با حضور در هر یک از جلسات یاد شده به مرور زمان می توانید شاهد تاثیرات معجزه آسای رفلکس درمانی باشید. هزینه ای که برای این روش درمانی از شما درخواست می شود به فاکتورهای مختلفی از جمله تعداد جلسات و غیره وابسته است. برای اطلاع بیشتر در مورد نرخ درخواستی می توانید با ما در تماس باشید. این روش درمانی با در نظر گرفتن تاثیر موفق آمیز آن به طور مطلوب توانسته مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد. از سوی دیگر برای برخی از بیمارانی که ترس به کارگیری روش های درمانی دیگر را دارند می تواند یک جایگزین بسیار ایده الی باشد.

باید و نبایدهای رفلکس تراپی

در سایت های مختلفی نحوه ی انجام رفلکس تراپی ارائه می شود ولی اگر تجربه و تخصص کافی برای اجرای این روش درمانی را نداشته باشید، موفقیت آن کافی نخواهد بود به همین دلیل سعی کنید برای بهره مندی از مزایای این روش حتما با یک فرد کاردان در تماس باشید. مراقبت های ویژه ای بعد از رفلکس تراپی باید مد نظر گرفته شود، اطلاعات کامل در این مورد توسط پزشک مربوط در اختیار شما قرار می گیرد.

رفلکس تراپی همچنین می تواند یک درمان کمی نیز در نظر گرفته شود که در کنار سایر روش ها توسط پزشک معالج تجویز گردد. داروهای شیمیایی که برای درمان درد و بیماری ها استفاده می شوند به دلیل اینکه از مواد شیمیایی سنتز شده اند دارای عوارض جانبی بسیار زیادی هستند و استفاده از چنین داروهای مسکن برای طولانی مدت تحت هیچ شرایطی مورد تایید نیست به همین دلیل استفاده از روش های سنتی و عاری از مصرف هر گونه درمان می تواند بسیار سودمند باشد. گفتنی است که به کار گیری رفلکس تراپی محدودیت خاصی ندارد و افراد بسیاری می توانند از آن بهره مند شوند. اگر شما از بیماری های خاصی رنج می برید حتما اقدامات انجام این روش درمانی را به افراد خبره و کاردان در این زمینه بسپارید. اگر در این روش درمانی نقطه ی اشتباهی از بدن تحت فشار قرار گیرد ممکن است صدمات خاصی به بدن وارد شود. به همین دلیل اگر تجربه و تخصص کافی برای این روش درمانی را ندارید، از انجام خودسرانه آن پرهیز کنید. اطلاعات بیشتر را می توانید با تماس با شماره های موجود توسط همکاران ما به دست آورید.